Site icon StrefaWWW – Webmaster, Kurs HTML, PHP, JavaScript, News

Interaktywne menu głosowe: korzyści i cechy wdrożenia

Interaktywne menu głosowe: korzyści i cechy wdrożenia

Interactive Voice Response (IVR) to system, który daje abonentom szybki dostęp do interesujących ich informacji. Po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów, użytkownik porusza się po rozdziałach  IVR, naciskając w trybie tonowym wybrany klawisz telefonu. Instalacja systemu IVR pomaga ograniczyć wydatki, zmniejszając liczbę pracowników call center; zwiększa lojalność klientów.

Czym jest Interactive Voice Response (IVR)

Interactive Voice Response (IVR) to system interaktywnych odpowiedzi głosowych. System IVR automatyzuje obsługę częstych i powtarzających się zgłoszeń klientów do call center.

IVR zapewnia racjonalne obciążenie operatorów poprzez realizację zadań wirtualnego recepcjonisty.

Interaktywne menu głosowe wykonuje następujące zadania:

Czym IVR jest przydatny dla biznesu

Kompetentnie zorganizowane interaktywne menu głosowe ma niezaprzeczalne zalety z punktu widzenia efektywności finansowej i wydajności pracowników:

Zastosowanie IVR pomaga pracownikowi call center spersonalizować informacje o rozmówcy. Podczas oczekiwania klient dowiaduje się przydatnych informacji o firmie, poznaje nowe oferty lub słucha przyjemnej muzyki.

Czego użytkownik oczekuje od IVR: Siedem powszechnych błędów przy budowie systemu interaktywnej odpowiedzi głosowej 

Interaktywna odpowiedź głosowa jest coraz częściej wykorzystywana w centrach kontaktowych. Jednak na etapie wdrażania i organizacji systemu istnieje szereg typowych błędów, które obniżają skuteczność tego narzędzia:

Voiptime Contact Center – to nowoczesne, zautomatyzowane rozwiązanie, które zapobiegnie powstawaniu takich błędów.

Interaktywne menu głosowe w Voiptime CC

Voiptime Contact Center to oprogramowanie, które pomaga call center pracować efektywniej. Bezproblemowo integruje się z zewnętrznymi systemami przetwarzania danych i oferuje potężną platformę do dostarczania interaktywnych odpowiedzi głosowych w dowolnej skali.

System IVR firmy Voiptime różni się od innych: 

Exit mobile version